Бухгалтерські послуги ( аутсорсинг )

/

Що таке аутсорсинг бухгалтерських послуг?

Аутсорсинг – це передача певних функцій на основі договірних відносин фахівця або компанії. Це зручна і сучасна форма взаємодії, яка базується на розподілі обов'язків, з метою підвищення ефективності виробничих процесів. Також такий формат делегування ведення бухгалтерського обліку аутсорсингової компанії має економічну вигоду.

 Перевага віддаленого бухгалтера.

Віддалене ведення бухгалтерського обліку – це грамотна організація бізнес-процесу. Для того, щоб бути впевненим в завтрашньому дні, відносно ведення бухгалтерського обліку і наслідків в оподаткуванні, необхідно вибрати грамотного фахівця.

На які критерії необхідно звернути увагу:

  • досвід роботи;
  • висока професійна кваліфікація;
  • бездоганна професійна репутація.

Рівень знань, підтверджений національними та міжнародними сертифікатами.

Таких фахівців небагато, та й коштують їхні послуги досить дорого. Дотримуючись законодавчих гарантій в оплаті праці навіть самий стандартний штатний співробітник бухгалтерії буде коштувати для підприємства: зарплата на рівні мінімальної + податки 22% в місяць.

Організація робочого місця.

Штатного фахівця бухгалтерії потрібно оснастити необхідною оргтехнікою (ноутбук, принтер), організувати систему зв'язку (інтернет, мобільний телефон), забезпечити канцелярією і періодикою.

Вартість оплати праці штатних і позаштатних бухгалтерів в Одесі:

  • заробітна плата в розмірі від 72000 грн. в рік і вище в залежності від кваліфікації;
  • утримання робочого місця від 5 000 грн. і витрати на оргтехніку від 20 000 грн .; 
  • ціна необхідного ліцензійного програмного забезпечення становить від 7000 грн. на рік;
  • сплата податків – від 30 000 грн. щорічно;
  • щорічна відпустка і лікарняні – від 6000 грн на рік, причому, в цей час бухгалтер не виконує свою роботу, і йому потрібно підшукувати заміну;
  • купівля канцелярського приладдя на суму 3 000 грн. в рік і більше;
  • у разі ухилення від офіційного оформлення трудових відносин та видачі зарплати «в конверті» передбачений штраф в розмірі 10 мінімальних заробітних плат.

Разом бухгалтерські послуги штатного або позаштатного спеціаліста обійдуться в 143000 грн. в рік і більше.

Що включає в себе бухгалтерський супровід?

Залежно від досягнутих домовленостей може бути, як повний бухгалтерський супровід, так і часткове.

Повний бухгалтерський супровід включає в себе весь перелік послуг «під ключ» – з обробки первинної документації до формування та надання фінансової та податкової звітності.

Ви також можете замовити й обмежений перелік послуг, наприклад – ведення кадрового обліку, або облік податку на додану вартість, або формування звітності, на підставі даних сформованих Вашим штатним співробітником.

Вартість бухгалтерського аутсорсингу?

Для того, щоб сформувати вартість обраного Вами пакету послуг, необхідно ознайомитися з діяльністю компанії. Ціноутворення залежить від видів діяльності, кількості найманих працівників, кількості операцій в місяць, наявності або відсутності зовнішньоекономічної діяльності і т.д.

Чому варто звернутися в компанію «Бухгалтерський світ»?

Сьогодні бухгалтерські послуги є широко затребуваними в Одесі, тому їх надає велику кількість відповідних компаній, окремих підприємців і навіть приватних осіб. Таку пропозицію відразу ж викликає ряд найважливіших питань про те, як правильно вибрати бухгалтера з максимальною вигодою для бюджету і безпекою для підприємства, уникнувши штрафів і перевірок?

 ТОВ «Бухгалтерський світ» знає оптимальне рішення.

Бухгалтерський супровід з нашого боку – це абсолютно незалежний, професійний контроль діяльності вашої компаній у сфері бухгалтерського обліку та оподаткування.

Наші ціни, в першу чергу, враховують фінансові можливості клієнтів, що робить їх широко доступними. Крім цього, ми забезпечуємо індивідуальний підхід в кожному конкретному випадку, а також ефективно і в найкоротші терміни справляємося як з щоденними, так і нестандартними завданнями, стаючи вашими надійними партнерами.

Ми надаємо виключно якісні бухгалтерські послуги в самих різних сферах. Це медицина, виробництво, оптова та роздрібна торгівля, інтернет-продажу і багато іншого. Сюди ж входить ЗЕД та ведення обліку в ломбардах. Варто також відзначити, що наші експерти постійно розвиваються і підвищують свій професійний рівень, і це робить їх компетентними у вирішенні найскладніших завдань.

В якості вашого надійного партнера, ми:

  • не підемо у відпустку;
  • не оформимо лікарняний лист;
  • не зішлемося на сімейні обставини.

Пропонуючи бухгалтерські послуги в Одесі, ми беремо на себе відповідальність за точність, грамотність ведення бухгалтерського обліку, формування та надання звітності, за своєчасне перерахування податків і зборів.

Ми націлені на результат, а не на процес. Прозорість і повна безпека бізнесу наших клієнтів забезпечуються завдяки відсутності подвійного бухгалтерського обліку. Нарешті, наша компанія надає бухгалтерські послуги в усіх районах міста, в тому числі і в неробочий час, оскільки у нас передбачений ненормований робочий день.

Ми станемо Вашої надійною опорою на шляху до досягнення Ваших цілей.

Наша компанія з радістю допоможе поставити бухгалтерський облік "з нуля", відновити його і вести надалі відповідно до законодавства України.

НазваТипВартість
Бухгалтерський аутсорсинг (до 25 документів) щомісяцяЮридичні особи платник єдиного податкувід 4500 грн.
Бухгалтерський аутсорсинг (25 - 50 документів) щомісяцяЮридичні особи платник єдиного податкувід 5500 грн.
Бухгалтерський аутсорсинг (до 25 документів) щомісяцяЮридична особа на загальній системі не платник ПДВвід 5500 грн.
Бухгалтерський аутсорсинг (25 - 50 документів) щомісяцяЮридична особа на загальній системі не платник ПДВвід 6500 грн.
Бухгалтерський аутсорсинг (до 25 документів) щомісяцяЮридичні особи на загальній системі, платник ПДВвід 6000 грн.
Бухгалтерський аутсорсинг (25 - 50 документів)
щомісяця + ЗЕД
Юридичні особи на загальній системі, платник ПДВвід 6500 грн.


Докладніше

Для отримання додаткової інформації або замовлення послуги зверніться, будь ласка, за телефонами:

Або заповніть форму зворотнього зв'язку: