Реєстрація касового апарату

/

Реєстратор розрахункових операцій (РРО) – один з необхідних інструментів для контролю за готівковими грошовими коштами. Це фіскальний модернізований апарат, який передає усі дані про проведені операції з прийому готівкового виторгу в контролюючий орган за допомогою інтернету.

Юридичні особи і РРО

Застосування РРО для юридичних осіб є обов'язковим, якщо юридична особа бажає приймати готівкові грошові кошти за товар, роботу, послугу. Виключенням є прийом готівки за самостійно зроблену готову продукцію, при продажі її в пункті виробництва. При цьому необхідно оприбутковувати такі грошові кошти у момент здійснення операції шляхом формування прибутково-касового ордера і відображення цих операцій в касовій книзі. Застосування прибутково-касових ордерів при реалізації самостійно виготовленої послуги (консультування, прийом у фахівця, юридичні, бухгалтерські й інші послуги) кануло в лету – чи розрахунок безготівковий на рахунок підприємства, або застосування касового апарату.

Якщо юридична особа не приймає готівку, каса підприємства є у кожного суб'єкта господарювання. Навіть вносити грошові кошти на розрахунковий рахунок підприємства необхідно правильно. Положенням №148 регламентується робота з готівковими грошовими коштами для юридичних осіб:

  •  встановити ліміт, 
  • оформити відповідний пакет документів, 
  • визначити уповноваженого за ведення касової дисципліни.

Підприємці і РРО

Ця тема гаряча і регулярно обговорюється на законодавчому рівні.

У 2021 році існують наступні правила роботи з РРО.

1. 1-а група платників єдиного податку не застосовує РРО.

2. 2-а і 3-а групи платників єдиного податку застосовує РРО:

a. досягши об'єму валового доходу більш ніж 834 розміри мінімальної заробітної плати;

b. при будь-якому об'ємі валового доходу, якщо діяльність здійснюється у сферах з істотними ризиками ухилення від оподаткування.

3. Фізичні особи підприємці на загальній системі застосовують РРО.

Який апарат використовувати — стаціонарний або програмний?

Кожен вільний обирати зручність в роботі для себе. Поки можна тільки спиратися на практику, вже наявну, і враховувати недоліки при роботі в обох варіантах.

Але будь-який з вищеперелічених реєстраторів необхідно оформити відповідним чином у фіскальних органах для привласнення йому статусу фіскального РРО або ПРРО, тому як до цього — це усього лише різновид принтера.

Процедура реєстрації РРО

З 2019 року процедура зазнала зміни у бік полегшення. Тепер ми обмежуємося заявою, яку можна надати в електронному вигляді через зручні програмні ресурси або через електронний кабінет платника податку. Усі етапи тепер можуть проходити в електронному форматі: резервування фіскального номера, надання акту введення в експлуатацію стаціонарного РРО обраного Вами ЦСО.

Протягом 1-2 робочих днів Ви отримаєте бажаний результат — зареєстрований реєстратор розрахункових операцій.

Заздалегідь, необхідно проінформувати контролюючий орган про наявність оподатковуваних у Вас об'єктів оподаткування. Для цього передбачена форма 20-ОПП.

До речі, її необхідно надавати не лише у разі реєстрації РРО. Також треба відбивати будь-які зміни станів Ваших об'єктів. За відсутності надання 20-ОПП до суб'єкта господарювання буде застосована штрафна санкція, як за ненадання декларації.

Звертайтеся за послугою реєстрації РРО – наша команда допоможе Вам в цьому питанні!

Дізнатися більше

Для отримання додаткової інформації або замовлення послуги зверніться, будь ласка, за телефонами:

Або заповніть форму зворотнього зв'язку: