Відновлення обліку підприємства

Команда «Бухгалтерського світу», працюючи понад 10 років на ринку надання аутсорсингових послуг у бухгалтерському обліку й оподаткуванні, дуже часто стикається зі зверненням фахівців або власників компанії по допомогу. При вивченні кожного звернення, кожної ситуації окремо, ми спостерігаємо, що бухгалтерський облік на підприємствах часто запущений — повністю або частково. Причини варіюються від банальної халатності при роботі до неприпустимих порушень.

    Консультації з бухгалтерського обліку

    У яких випадках потрібне відновлення бухгалтерського обліку?

    Поширена думка, що можна почати правильно вести облік з сьогоднішньої дати, з сьогоднішніх операцій і бухоблік заграє як по нотах. Звичайно ж це не так. Будь-який бухгалтер-фахівець знає, що бухгалтерський облік ведеться на підприємстві суцільно – від створення підприємства до його ліквідації. Кожна операція має бути відображена своєчасно, послідовно і безперервно. Порушивши цей механізм підприємство приречене на порушення і фінансові санкції.

    Але немає нічого неможливого! При будь-якій стадії — є вихід. Послуга з відновлення обліку – це виправлення помилок минулих років, налаштування й опрацювання поточних процесів і перспективне застосування відпрацьованих механізмів для забезпечення якісного обліку. Відновити облік необхідно. І це не лише бажання фахівця, який приступає до ведення подальших операцій, а вимога з боку законодавства. З 2015 року формування податку на прибуток базується на бухгалтерському обліку для усіх підприємств – платників цього податку, відповідно бухгалтерський облік підлягає перевірці з боку контролюючого органу. Штрафні санкції за порушення правил бухгалтерського обліку дійсно доки знаходяться в невисокій ціновій політиці. Податкові штрафи за неправильне формування оподатковуваного прибутку зовсім в іншому ціновому діапазоні.

    За який період необхідно відновити облік?

    Загальний термін позовної давності 1095 днів – 3 роки. Тобто за 3 роки точно облік має бути на підприємстві. З урахуванням особливостей 2020 року – термін позовної давності подовжений на час тривалості офіційно встановленого карантину. Відповідно у 2021 році 2017 рік також має бути в порядку. Термін позовної давності відділу обліку по заробітній платі 75 років. Єдиний соціальний внесок, коректне нарахування зарплатних і не лише доходів, вплив на майбутні пенсії співробітників – робіть висновки самі.

    Вартість послуги залежить від:

    • періоду, який необхідно відновити;
    • міри занедбаності обліку
    • кількості звітів, які необхідно надати за минулий період;
    • наявності або відсутності первинної документації, кадрового обліку;
    • інших індивідуальних особливостей підприємства.
    Процедура відновлення – складна, вимагаюча досвіду в цьому процесі й звичайно грошова. Але точно її не можна порівняти з сумами штрафних санкцій, які можуть загрожувати компанії з боку контролюючих органів.
    Переваги співпраці з компанією «Бухгалтерський світ»
    Відновлення обліку – одна з улюблених послуг фахівців нашої компанії. Це творчий процес. При отриманні інформації від замовника – відбувається повне занурення в життя підприємства. Необхідно незабаром прожити вибраний для відновлення період і за результатами відновлення підприємство набуває чистих оборотно-сальдових відомостей, «гарний» і правильно складений баланс «натисненням однієї кнопки». Наша команда має великий досвід в такій роботі. Наші клієнти – представники малого, середнього і великого бізнесу міста Одеси. Результат успішних перевірок, після наведення ладу в обліку – наша особлива гордість. Звертайтеся за відновленням обліку, яка б не була причина походження такої проблеми. Вона вирішувана!
    Консультації з бухгалтерського обліку
    Назва Вартість
    Відновлення обліку підприємства від 1000 грн.
    Дізнатися більше

    Для отримання додаткової інформації або замовлення послуги зверніться, будь ласка, за телефонами:

    Або заповніть форму зворотнього зв'язку:

      Поширені запитання

      1️⃣ Як відновити бухгалтерський облік після критичної помилки чи аварії?

      Від технічного збою ніхто не застрахував. Необхідно заздалегідь подбати про збереження інформації шляхом створення резервної копії. Якщо ж резервної копії немає - відновлення відбуватиметься за первинною документацією

      2️⃣ Яких стандартів необхідно дотримуватись при відновленні бухгалтерського обліку?

      При відновленні обліку необхідно дотримуватися всіх правил і принципів ведення бухгалтерського обліку, спираючись на стандарти та законодавство

      3️⃣ З чого розпочати відновлення бухгалтерського обліку?

      Необхідно визначити для початку відправну точку відновлення бухгалтерського обліку. Наступний етап звіряння з контролюючими органами та контрагентами.

      4️⃣ Що входить у відновлення бухгалтерського обліку?

      У процедуру відновлення бухгалтерського обліку входить повністю пожвавлення всіх господарських операцій та механізмів розрахунку.