Кадровий облік (кадрове діловодство)

/

Юридичні особи зобов'язані вести бухгалтерський, статистичний і податковий облік згідно із законодавством. Фізичні особи підприємці звільнені від формування проводок і використання регістрів бухгалтерії, тобто для них облік тільки товарний і податковий.

Кадровий облік на кожному підприємство має певне важливе значення. Ми пам'ятаємо, як ще в 20 столітті важливий був відділ кадрів.

Облік кадрового діловодства — трудова історія усіх працівників, що формує право на пенсійні відрахування або інші соціальні гарантії. Не даремно термін позовної давності в цій ділянці обліку 75 років.

В умовах сучасності, кадровий облік не втратив своєї значущості, швидше навпаки – вийшов на новий рівень.

Усі працедавці, незалежно від форми власності та виду суб'єкта господарювання, несуть функції, обов'язку з ведення кадрового діловодства. Навіть фізична особа-підприємець при наймі першого співробітника відразу обростає додатковим об'ємом документації : трудовий договір, штатний розпис, табель обліку робочого часу, особиста картка співробітника, заява на обробку персональних даних. Це далеко не повний перелік необхідних документів.

Законодавство в трудових стосунках строго регламентоване. Необхідно дотримуватися усіх вимог, і не лише перед проходженням перевірки, а на постійній основі. Оскільки пакет документів з працевлаштування співробітників дуже великий – за одну ніч його не скласти. Також багато які з них повинні містити живі підписи співробітників, оскільки після звільнення їх можливість добитися підпису знову є проблематичною.

Що включає послуга кадрового діловодства?

Кадровий облік можливо передати на аутсорсингове обслуговування. Для цього немає ніяких перешкод, в епоху оперативного обміну інформацією. Наша команда оперативно сформує особисту справу по кожному співробітникові, оформить повний пакет документів, проконтролює коректність заповнення усіх потрібних заяв. Ми підкажемо як правильно прийняти або звільнити співробітника, дотримуючись усіх вимог з боку регуляторів.

Механізм взаємодії.

  1. Ви зручним для Вас способом, за допомогою месенджерів, направляєте інформацію про необхідну зміну штатних і позаштатних одиниць.
  2. За вашою компанією буде закріплений фахівець, який оперативно реагуватиме на зміни в структурі вашої компанії.
  3. Ми підготуємо особисту справу, сформуємо звітність.
  4. Проконтролюємо дотримання квот, встановлених законодавством.

 Вартість послуг залежить від кількості найманих співробітників.

Чому варто звернутися в компанію «Бухгалтерський світ»?

 Переваги роботи з нами:

  • Успішний досвід проходження позапланових перевірок контролюючими органами
  • Проінструктований персонал
  • Своєчасний розрахунок заробітної плати, податків
  • Повний пакет документів.

Дізнатися більше

Для отримання додаткової інформації або замовлення послуги зверніться, будь ласка, за телефонами:

Або заповніть форму зворотнього зв'язку: