Супровід податкових перевірок

Контролюючі органи забезпечують взаємодію з суб'єктами господарювання та здійснюють контроль над виконанням законодавчих норм. На кожен із органів покладено регулюючі та фіскальні обов'язки. Для належного виконання всіх законів, для своєчасного дотримання обов'язків податкових платників і були створені фіскальні органи. Перевірки здійснюються безпосередньо співробітниками, на яких покладено цей обов'язок.

    Консультації з бухгалтерського обліку

    Які бувають податкові перевірки

    Для багатьох платників податків слово «податкова перевірка» звучить хвилюючим і страшним. Це невід'ємна сторона ведення господарської діяльності. Боятися перевірок не потрібно, якщо в процесі господарювання Ви не порушуєте закон.

    Перевірки бувають:

    1. Виїзні
    2. Невиїзні
    3. Планові
    4. Позапланові

    Усі правила проведення перевірок та оскарження рішень зафіксовано у Податковому Кодексі України. Там же викладено права та обов'язки контролюючих органів та платників.

    До виїзних відносяться документальні перевірки, які здійснюються на території платника податків. Вони можуть бути плановими та позаплановими.
    Невиїзні проводяться на території контролюючого органу. Камеральні перевірки – це підвид невиїзної перевірки без документів лише на підставі даних, наведених платником у деклараціях.
    При плановій перевірці заздалегідь надсилається наказ про її проведення. У наказі вказується тип перевірки, період її проведення, причина та представники контролюючих органів.
    Позапланова може бути проведена без надання наказу про проведення. Підстави для рішення про її проведення описані у ст. 78 ПКУ. Наприклад, фактична перевірка. Наказ, звичайно, є, тільки він надається після контрольної закупівлі.

    Коли супровід особливо актуальний?

    Супровід перевірок контролюючих органів актуально завжди, як для юридичних осіб, так і для фізичних осіб підприємців. Якщо на підприємстві стаціонарна бухгалтерія і є юрист- необхідно вкладати у знання своїх працівників, і навіть проводити регулярно внутрішню перевірку обліку, з допомогою залучення незалежних експертів. Міні-стресовий стан допоможе навчитися компанії проходити перевірки, а також мінімізує помилки в обліку.

    Переваги підготовки до податкової перевірки: аналіз ризиків та стратегія підготовки

    Як підготуватись до проведення перевірки? До неї необхідно готуватися одночасно з веденням обліку та проведенням усіх господарських операцій. Не варто відкладати на потім правильність оформлення правочину, опрацювання юридичних наслідків кожної операції. Вам не вистачить часу на виправлення у встановлені терміни на сповіщення про перевірку, якщо Вам не вистачило часу одразу все зробити як належить.

    Ризики вчинення тих чи інших дій мають бути опрацьовані до укладання угоди. Необхідно обговорити всі законодавчі аспекти та прийняти правильне рішення. Після проведення операції – виключити її із життя суб'єкта господарювання буде дуже складно.

    Щоб мінімізувати негативні наслідки, підприємству необхідно виробити стратегію підготовки:
    • Перевіряти облік шляхом залучення грамотних експертів.
    • Налагодити кадровий облік.
    • Консультуватися із незалежною думкою.
    • Навчати працівників бухгалтерії підприємства.
    • Отримувати послугу постійного супроводу під час обліку.
    Консультації з бухгалтерського обліку

    Вартість супроводу податкових перевірок.

    Скільки коштує супровід перевірок? Ціна супроводу податкових перевірок залежить від типу перевірок, періоду, який перевірятиметься та стану обліку. Якщо на підприємстві не було внутрішнього аудиту багато років – не варто очікувати, що все в обліку є вірним і ціна на супровід перевірки буде невисокою. Ми рекомендуємо регулярно замовляти перевірку обліку з метою виявлення помилок.

    Чому варто довірити підготовку до перевірки професіоналам із компанії «Бухгалтерський світ»?

    Команда «Бухгалтерського світу» працює понад 10 років в Одесі. Надаючи послуги регулярного супроводу, наші клієнти проходили різні види перевірок успішно. Багаторічна з ними співпраця – це найголовніший позитивний відгук про нашу колаборацію.

    Також ми маємо досвід у короткострокових проектах – надання допомоги у підготовці великих платників до планових документальних перевірок. Професійний погляд із зовні допомагає структурувати облік, опрацювати його слабкі місця та підтягнути всі занедбані ділянки.

    Чому послугу з супроводу податкових перевірок варто замовляти у нас:

    • Надаємо допомогу при податкових перевірках.
    • Якісно виконаємо підготовку до податкової перевірки.
    • Можливість замовити супровід виїзних податкових перевірок.
    • Доступні ціни на юридичний супровід податкових перевірок.
    Дізнатися більше

    Для отримання додаткової інформації або замовлення послуги зверніться, будь ласка, за телефонами:

    Або заповніть форму зворотнього зв'язку:

      Поширені запитання

      1️⃣ Хто приймає рішення щодо проведення виїзної податкової перевірки?

      Рішення приймається керівником контролюючого органу. Підстави вказані у ст.78 Податкового Кодексу України.

      2️⃣ Як часто проводиться камеральна податкова перевірка?

      Камеральна перевірка проводиться за результатами кожного поданого звіту/декларації.

      3️⃣ Як уникнути виїзної податкової перевірки?

      Дотримання податкового законодавства допоможе уникнути позапланової податкової перевірки.

      4️⃣ Які документи запитує податкова під час перевірки?

      Перелік документів запитуваних під час перевірки залежить від типу перевірки, періоду, що перевіряється. Це можуть бути первинні бухгалтерські та інші документи.

      5️⃣ Чим закінчується виїзна податкова перевірка?

      За результатами виїзної податкової перевірки оформляється Акт чи Довідка.

      6️⃣ Як оскаржити акт податкової перевірки?

      Передбачено 2 типи оскарження: адміністративний та судовий.

      7️⃣ Що стосується кого проводяться податкові перевірки?

      Податкові перевірки за наявності законодатних підстав проводяться щодо всіх платників податків незалежно від типу суб'єкта господарювання.