Реєстрація ФОП

Ведення господарської діяльності в Україні регламентоване і вимагає державної реєстрації. Допускається організувати бізнес у вигляді юридичної особи або фізичної особи підприємця. Господарський кодекс України в главі 4 надає підприємцеві свободу у своїй діяльності, викладає принципи підприємницької діяльності, права та обов'язки, гарантії з боку держави, право на найману працю, відповідальність і правила припинення підприємництва.

    Консультації з бухгалтерського обліку

    Особливості реєстрації ФОП

    Перед реєстрацією майбутньому підприємцеві необхідно вивчити основи господарського законодавства і пропоновані законом системи оподаткування. На сьогодні в Україні існує для підприємців 2 варіанти:
    спрощена система оподаткування
    загальна система
    Загальна система оподаткування привласнюється кожному знову зареєстрованому за замовчуванням, і тільки за бажанням підприємця можна подати заяву на застосування спрощеної системи. Якщо звичайно Ви у своїй майбутній діяльності не потрапляєте під обмеження, заборонені на єдиному податку. Пам'ятайте – при пропусках термінів подання заяви на єдиний податок, Ви автоматично платник податку на доходи фізичних осіб, військового збору і єдиного соціального внеску. Обчислення цих податків виникає абсолютно по-іншому. Ви не звільняєтеся від ведення обліку у такому разі й надання звітності, для такої категорії підприємців, навіть якщо діяльність була відсутня.

    Процедура реєстрації

    Після того, як Ви визначилися з видами діяльності, системою оподаткування, правилами роботи з готівковими грошовими коштами, необхідно подати документи на державну реєстрацію. До речі, первинна реєстрація безкоштовна.
    Це можливо декількома способами: особисто надати документи в орган, який уповноважений такими функціями або ж самостійно — через інтернет. Перед поданням реєстраційної форми, будь-яким з вищеперелічених способів, перевірте себе 1000 разів, оскільки виправлення — це вже окремі дії, що супроводжуються додатковими фінансовими витратами або окремими заходами. Наприклад, при реєстрації в електронному форматі, допустившись помилки в адресі, виправити її можливість відсутня. А використати некоректні дані для зайняття підприємництвом – відгукнеться серйозними наслідками.

    Що потрібно для реєстрації?

    Для реєстрації потрібні наступні документи та дані:

    1. Кведи (коди видів діяльності, згідно класифікатору).
    2. Паспорт (оригінал).
    3. Реєстраційний номер платника податків (ІПН).
    4. Передбачуване місце ведення діяльності (у разі відсутності офісу, магазину – місце прописки).

    Одночасно можна подати заяву про вибір спрощеної системи оподаткування (якщо процедура очна у уповноваженого органу). Звертаємо Вашу увагу, за коректність заповнення цієї форми представник виконавчого органу відповідальності не несе. Він є усього лише посередником – між Вами і контролюючим органом.

    По закінчення терміну реєстрації — від декількох годин (за додаткове державне мито) до діб – Ви отримуєте Виписку з Єдиного Державного Реєстру. Пам'ятайте – виписка не видається дублікатом, у разі її втрати. Тільки якщо міняються дані – наприклад, прізвище, прописка. Не втрачайте цей документ і бережіть опис, який Вам видав представник виконавчого органу.

    Після офіційної реєстрації – приступайте до здійснення своїх планів. Вести облік необхідно згідно з вибраною Вами системою оподаткування. Про це ми писали у цій статті.

    Книга обліку доходів і первинна документація

    Книга доходів тепер не реєструється в органах державної фіскальної служби. Але облік вести в ній треба, це може бути будь-який варіант – паперовий або електронний. Доходи тепер фіксуються не щодня, допускається робити запис тільки 1 раз на місяць. Якщо ж у Вас вже є книга доходів, яку Ви реєстрували раніше, за минулою вимогою законодавства, використовуйте її та бережіть протягом терміну позовної давності. 

    Якщо ж Ви стали платником єдиного податку і ПДВ, або ж виявилися на загальній системі оподаткування — питання обліку принципово інше. Тут потрібна первинна документація — і вхідна, і вихідна, підтвердження витрат, коректна амортизація.

    Оплата податків ФОП

    Оплата податків також варіюється – залежно від системи оподаткування. Ознайомтеся з точними термінами і стежте за реквізитами, оскільки дуже часто вони міняються. При оплаті контролюйте себе або операціоніста банку за коректним призначенням платежу – це гарантує Вам своєчасне зарахування у Вашу особисту картку і відсутність недоїмок.

    Переваги співпраці з компанією «Бухгалтерський світ»
    Звернувшись до нас, за послугою реєстрації фізичної особи підприємця, Ви отримаєте:
    • розгорнуту консультацію з питань оподаткування;
    • деталізацію і правила роботи на усіх системах оподаткування;
    • оперативну реєстрацію і заповнення усіх необхідних форм.
    Консультації з бухгалтерського обліку

    За бажання, ми можемо вести облік у ФОП або ж консультувати в міру необхідності.

    Вартість реєстрації фізичної особи підприємця уточнюйте телефоном (вона не включає нотаріальне доручення на представлення Ваших інтересів).

    Назва Вартість
    Реєстрація ФОП від 1500 грн.
    Дізнатися більше

    Для отримання додаткової інформації або замовлення послуги зверніться, будь ласка, за телефонами:

    Або заповніть форму зворотнього зв'язку:

      Поширені запитання

      1️⃣ Що робити після реєстрації ФОП?

      Після завершення процедури реєстрації необхідно відкрити рахунок банку, оформити електронноцифровий підпис для подання звітності до податкового, отримати витяг про податковий статус.

      2️⃣ Як оформити НП без помилок простому підприємцю?

      Необхідно вивчити законодавчу базу для правильного визначення системи оподаткування, дізнатися як можна працювати і як не можна або звернутися за консультацією до фахівців.

      3️⃣ Як отримати виписку про реєстрацію ФОП?

      При очній реєстрації її видасть реєстратор на наступний день. При онлайн реєстрації - її можна отримати в розділі документи на порталі Дія.