Наші фахівці допоможуть Вам відкрити, призупинити або закрити діяльність Вашого підприємства грамотно і в рамках законодавства України. Ми зробимо все за Вас!
- Реєстрація ФОП від 1700 грн;
- Реєстрація ТОВ від 6500 грн;
- Ліквідація ФОП від 1299 грн;
- Ліквідація ТОВ від 9999грн;
- Реєстрація змін в статутних документах від 6500 грн;
- Оформлення Електронного цифрового підпису від 350 грн.
Для реєстрації ФОП необхідні наступні документи:
- Копія паспорта та ідентифікаційного коду.
- Види діяльності, якими Ви б хотіли займатися.
- Орієнтовно обрана Вами система оподаткування.
Після закінчення процедури реєстрації Ви отримуєте:
- виписку з ЄДР;
- печатку (при необхідності);
- «Витяг» з реєстру платників Єдиного податку;
- «Витяг» з реєстру платників ПДВ (при необхідності).
Терміни виконання: 5-7 робочих днів з моменту підписання доручення у нотаріуса.
Для реєстрації ТОВ (Товариства з обмеженою відповідальністю) необхідні наступні документи:
- Копії паспорта та ідентифікаційного коду засновника.
- Орієнтовні види діяльності.
- Відомості про розмір статутного фонду.
У комплекс наших послуг входить:
- компетентна консультація з питань оподаткування та кваліфікована допомога у виборі оптимальної системи оподаткування;
- підготовка повного пакету статутних документів (статут, протокол зборів засновників ТОВ та ін.);
- супровід в ході нотаріальних процедур при засвідченні підписів засновників на необхідних документах;
- мінімізація фінансових і тимчасових витрат на нотаріальні послуги;
- надання пакетів документів держреєстратору;
- отримання Виписки з ЄДР;
- «Витяг» з реєстру платників Єдиного податку (при необхідності);
- «Витяг» з реєстру платників ПДВ (при необхідності);
- постановка на облік в районній податковій інспекції (отримання необхідних документів);
- замовлення та виготовлення печатки;
- супровід при відкритті рахунку в банківських установах (при необхідності).
Термін виконання: 7-10 робочих днів з моменту нотаріального підписання установчих документів.
Для реєстрації зміни директора підприємства необхідні наступні документи:
- Оригінал свідоцтва (виписки) про державну реєстрацію.
- Оригінал довідки органу статистики.
- Оригінал статуту підприємства.
- Оригінал повідомлення про взяття на облік у Пенсійному фонді.
- Ксерокопія паспорта попереднього директора.
- Ксерокопія паспорта нового директора.
- Наказ про призначення нового директора.
Після реєстрації зміни директора Ви отримуєте:
- нову виписку з Державного реєстру;
- нову довідку з управління статистики.
Термін виконання: 3-5 робочих днів.
Для реєстрації зміни юридичної адреси необхідні наступні документи:
- Оригінал свідоцтва (виписки) про державну реєстрацію.
- Оригінал-ОПП 4.
- Оригінал довідки органу статистики.
- Оригінал статуту підприємства.
- Оригінал повідомлення про взяття на облік у Пенсійному фонді.
- Ксерокопія паспорта та ідентифікаційного коду директора, бухгалтера, засновників.
- Дані про новий юридичну адресу (договір оренди або правовстановлюючий документ).
Після реєстрації зміни юридичної адреси Ви отримуєте:
- протокол про зміну місцезнаходження;
- статут у новій редакції;
- нову виписку з Державного реєстру;
- нову довідку з управління статистики.
Термін виконання: 5-10 робочих днів
Також можливі інші послуги по зміні розміру статутного капіталу, назви підприємства та інше.