Реєстрація підприємств

/

Наші фахівці допоможуть Вам відкрити, призупинити або закрити діяльність Вашого підприємства грамотно і в рамках законодавства України. Ми зробимо все за Вас!

  • Реєстрація ФОП від 1459 грн;
  • Реєстрація ТОВ від 3 379 грн;
  • Ліквідація ФОП від 3599 грн;
  • Ліквідація ТОВ від 5999 грн;
  • Реєстрація змін в статутних документах від 1 500 грн;
  • Оформлення Електронного цифрового підпису від 250 грн.

Для реєстрації ФОП необхідні наступні документи:

  1. Копія паспорта та ідентифікаційного коду.
  2. Види діяльності, якими Ви б хотіли займатися.
  3. Орієнтовно обрана Вами система оподаткування.

Після закінчення процедури реєстрації Ви отримуєте:

  • виписку з ЄДР;
  • печатку (при необхідності);
  • «Витяг» з реєстру платників Єдиного податку;
  • «Витяг» з реєстру платників ПДВ (при необхідності).

Терміни виконання: 5-7 робочих днів з моменту підписання доручення у нотаріуса.

Для реєстрації ТОВ (Товариства з обмеженою відповідальністю) необхідні наступні документи:

  1. Копії паспорта та ідентифікаційного коду засновника.
  2. Орієнтовні види діяльності.
  3. Відомості про розмір статутного фонду.

У комплекс наших послуг входить:

  • компетентна консультація з питань оподаткування та кваліфікована допомога у виборі оптимальної системи оподаткування;
  • підготовка повного пакету статутних документів (статут, протокол зборів засновників ТОВ та ін.);
  • супровід в ході нотаріальних процедур при засвідченні підписів засновників на необхідних документах;
  • мінімізація фінансових і тимчасових витрат на нотаріальні послуги;
  • надання пакетів документів держреєстратору;
  • отримання Виписки з ЄДР;
  • «Витяг» з реєстру платників Єдиного податку (при необхідності);
  • «Витяг» з реєстру платників ПДВ (при необхідності);
  • постановка на облік в районній податковій інспекції (отримання необхідних документів);
  • замовлення та виготовлення печатки;
  • супровід при відкритті рахунку в банківських установах (при необхідності).

Термін виконання: 7-10 робочих днів з моменту нотаріального підписання установчих документів.

Для реєстрації зміни директора підприємства необхідні наступні документи:

  1. Оригінал свідоцтва (виписки) про державну реєстрацію.
  2. Оригінал довідки органу статистики.
  3. Оригінал статуту підприємства.
  4. Оригінал повідомлення про взяття на облік у Пенсійному фонді.
  5. Ксерокопія паспорта попереднього директора.
  6. Ксерокопія паспорта нового директора.
  7. Наказ про призначення нового директора.

Після реєстрації зміни директора Ви отримуєте:

  • нову виписку з Державного реєстру;
  • нову довідку з управління статистики.

Термін виконання: 3-5 робочих днів.

Для реєстрації зміни юридичної адреси необхідні наступні документи:

  1. Оригінал свідоцтва (виписки) про державну реєстрацію.
  2. Оригінал-ОПП 4.
  3. Оригінал довідки органу статистики.
  4. Оригінал статуту підприємства.
  5. Оригінал повідомлення про взяття на облік у Пенсійному фонді.
  6. Ксерокопія паспорта та ідентифікаційного коду директора, бухгалтера, засновників.
  7. Дані про новий юридичну адресу (договір оренди або правовстановлюючий документ).

Після реєстрації зміни юридичної адреси Ви отримуєте:

  • протокол про зміну місцезнаходження;
  • статут у новій редакції;
  • нову виписку з Державного реєстру;
  • нову довідку з управління статистики.

Термін виконання: 5-10 робочих днів

Також можливі інші послуги по зміні розміру статутного капіталу, назви підприємства та інше.